ویسی: مقابل سپاهان کار سختی داریم/ پیکان در لیگ برتر می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل سپاهان کار سختی داریم، اما امیدوارم بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: مانند بازی‌های قبلی، کار سختی برابر سپاهان داریم. سرنوشت ۸، ۹ تیم بالا و پایین جدولی در هفته پایانی رقم می‌خورد که ما نیز جزو آن‌ها هستیم. باید روند امتیاز گیری را برابر سپاهان ادامه دهیم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و زیبا، تکلیف پیکان که دست خودمان است را روشن کنیم. ان شاالله پیکان در لیگ برتر می‌ماند.

ویسی در پاسخ به این سوال که تلاش سپاهان برای کسب سهمیه کار تیمش را سخت‌تر نمی‌کند گفت: اگر با یک تیم بی خیال که هیچ دغدغه‌ای ندارد هم بازی می‌کردیم، باز هم کار سختی داشتیم. در بازی پیش رو ما برای ماندن در لیگ برتر می‌جنگیم  و سپاهان برای کسب سهمیه تلاش می‌کند. فکر می‌کنم سپاهان همین حالا هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفته و حتی اگر برابر ما بازنده شود، می‌تواند در بالای جدول بماند. شناخت خوبی از تیم سپاهان داریم و امیدوارم نتیجه بازی به سود تیم ما رقم بخورد.

سرمربی پیکان درباره روند تیمش در هفته‌های اخیر گفت: به اندازه یک تیم قهرمان امتیاز گرفتیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از هر ۵ بازی ۱۰ امتیاز بگیرد. ما از ۷ بازی ۱۳ امتیاز گرفتیم و اگر از ابتدای فصل چنین روندی داشتیم، اکنون باید برای کسب سهمیه رقابت می‌کردیم. باید همین روند را ادامه دهیم و برابر سپاهان با دست پر از زمین خارج شویم.

او در پاسخ به این سوال که در پایان لیگ کدام تیم سقوط می‌کند؟ گفت: من نمی‌توانم بگویم کدام تیم سقوط می‌کند و تنها می‌توانم بگویم پیکان سقوط نمی‌کند.

ویسی در پاسخ به این سوال که فصل آینده هم در پیکان می‌ماند گفت: هنوز برای فصل آینده صحبتی نشده است. در حال حاضر تلاش می‌کنیم پیکان را در لیگ برتر نگه داریم. من یک مربی حرفه‌ای هستم و تا آخرین لحظه به تعهدم در قبال باشگاه پایبندم. هر اتفاقی رقم بخورد، به آن احترام می‌گذارم.


بیشتر بخوانید:


او در پایان گفت: از اصحاب رسانه، مسئولان برگزاری مسابقات، داوران، هیئت فوتبال، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم و اگر به داوران یا دیگران حرفی زدم، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم سال آینده لیگ بهتری داشته باشیم و هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار